Yleistä peruutusoikeudesta ja palautuksista

Normaalin kuluttajansuojalain mukaisen 14 vuorokauden peruutusoikeuden ohella kaikilla Sportyfeel-verkkokaupasta tilatuilla elintarvikkeilla on 14 päivän, ja käyttötavaratuotteilla 90 päivän palautusoikeus siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Palauttaminen tapahtuu toimittamalla tilaus Postin kautta takaisin varastollemme. Tilausta ei valitettavasti ole mahdollista perua tai muokata enää maksutapahtuman jälkeen, vaan sinun tulee palauttaa lähetys meille toimituksen jälkeen. Huomaathan, että tilaus on noudettava automaatista tai postista, vaikka haluaisitkin peruuttaa sen. Emme peri peruutuksista tai palautuksista kuluja, lukuunottamatta noutamatta jääneitä tilauksia, joista veloitamme 4,90 euron maksun. Tuotteiden vaihtaminen ei valitettavasti ole mahdollista, vaan sinun tulee tehdä uusi tilaus halutessasi toisen tuotteen.

 

Palautusohjeet

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta Postin kautta. Pakkaa tuotteet lähetyslista mukaanlukien huolellisesti alkuperäiseen kuljetuslaatikkoon. Palautettavien tuotteiden täytyy olla avaamattomia ja myyntikuntoisia, jotta voimme hyvittää ne. Mikäli palautus sisältää avattuja tai vaurioituneita tuotteita, pidätämme oikeuden vähentää niiden arvo palautettavasta rahasummasta. Kun tilaus peruutetaan ja palautetaan kokonaisuudessaan, hyvitämme myös mahdollisesti maksamasi toimituskulut. Jos vain osa tilauksesta palautetaan, hyvitämme vain palautettujen tuotteiden arvon.

 

Palauttaminen Postin Helposti-koodilla

Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan. Muista liittää myös lähetyslista mukaan palautettavaan pakettiin.

Palauttaminen ilman Helposti-koodia

Ole ensin sähköpostilla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköisellä yhteydenottolomakkeella ja mainitse tilausnumerosi. Saat meiltä Sportyfeel-verkkokaupan palautustunnuksen, joka tulee kirjoittaa lähetyksen päälle. Palauta lähetys lopuksi Postin palvelupisteen kautta. Muista liittää myös lähetyslista mukaan palautettavaan pakettiin.

 

 

Reklamaatiot

Mikäli tuotteissa tai toimituksissa ilmenee vikoja tai puutteita, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköisellä yhteydenottolomakkeella viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Kirjoita viestiin tilausnumerosi ja lyhyt kuvaus tapahtuneesta, sekä liitä mukaan valokuva reklamaation aiheesta. Siten tapauksen käsittely on mahdollisimman nopeaa.